ONS AANBOD

Waar bent u naar op zoek?
Activiteit
IMG 2756

Nieuwe mensen ontmoeten? Geïnspireerd raken of tot rust komen? Kies een activiteit die bij u past.

Luisterend oor
Contact jt

Een luisterend oor kan wonderen doen. Heeft u behoefte aan een gesprek? Neem dan contact op met onze predikant.

Kerkdienst
Interieur kerk 1

Op zondag zijn er twee diensten in de kerk. Schuif aan en ervaar de bijzondere sfeer van een eeuwenoude traditie.

Adresgegevens kerkgebouw
Kerkplein 1
2681 BG Monster

Diverse activiteiten in en rond de kerk van Monster

Naast de diensten op zondag worden er regelmatig activiteiten georganiseerd met een open karakter, deze bieden een laagdrempelige manier om kennis te maken met onze gemeente en met het christelijk geloof.

Op zoek of vragen?

We staan u graag te woord

Mochten gemeenteleden en niet-gemeenteleden, christenen en niet-christenen een gesprek wensen dan kunnen zij bijvoorbeeld dominee Tekelenburg bellen, hij is bereikbaar op 0174 - 28 87 82.
Per email kan er ook contact zijn via predikant@hervormdmonster.nl.